
Processen for vores samarbejde er vigtig
Vi gør meget ud af at du føler dig tryg i hele processen. Det er samtidig vigtigt at vi får styr på alle detaljer fra starten, så du er sikker på, hvad du ønsker og vi derved kan leverer det resultat, du forventer.
DINE OPLYSNINGER
Du fremsender dine oplysninger: navn, adresse, telefon nr. mail adr. samt billeder og evt. tegninger af opgaven.
Step 01
OPRINGNING
Du bliver kontaktet og vi gennemgår opgaven, og drøfter de forskellige muligheder, tidsplan og sammen finder vi den løsning.
Step 02
TILBUD
Afhængig af opgavens størrelse, modtager du indenfor 1-7 et tilbud med beskrivelse og pris på opgaven.
Step 03
OPGAVEN UDFØRES
På den aftalte dato, kommer vi og udfører opgaven. Ved større opgaver, aftales der dagligt om det videre forløb.
Step 04
OPGAVEN AFLEVERES
Herefter gennemgår vi sammen det udførte arbejde, og først når arbejdet er godkendt af dig, fremsendes en faktura.
Step 05
FEEDBACK
Vi elsker at få feedback på vores arbejde, så du vil efterfølgende modtage en mail med at par spørgsmål til processen.
Step 06
TELEFON
+45 73 70 63 74
nh@hc-tomrer.dk
TELEFONTIDER
Man - Fre: 9 - 16